Vichy DermaBlend – o campanie specială dedicată frumuseții și încrederii în sine!

Campania Vichy DermaBlend, organizată în luna decembrie 2016, s-a bucurat de un real succes în rândul celor care au accesat site-ul Unica.ro. Proiectul special a combinat în mod inedit componenta de informare, livrată prin intermediul articolelor native cu informații utile despre modalitățile corecte de îngrijire a tenului cu imperfecțiuni, cu cea de fidelizare, realizată prin intermediul unui concurs cu premii, constând în produse valoroase din gama DermaBlend.

Campania DermaBlend, creată pentru Vichy Laboratoires de către echipa de proiecte speciale a Ringier România, a urmărit atât componenta de promovare a gamei de produse în rândul utilizatorilor, cât și fidelizarea acestora prin intermediul unui concurs.

De asemenea, campania a fost susținută și de o componentă de informare, prin intermediul unei serii de 8 articole native, publicate pe Unica.ro. Sfaturile practice și soluțiile la diversele probleme ale tenului au fost abordate pe rând, explicând persoanelor interesate de ce este importantă protecția solară pentru tenul acneic, cum pot obține o culoare uniformă a tenului, ce modalități au la dispoziție pentru a acoperi coșurile și semnele post acneice, care sunt pașii pentru alegerea corectă a fondului de ten pentru un ten acneic, cum pot corecta cearcănele, roșeața și petele pigmentare și cum pot ascunde imperfecțiunile tenului, de ce acneea și micile imperfecțiuni nu mai sunt o problemă și, nu în ultimul rând, care sunt modalitățile de îngrijire corectă a tenului acneic.

Subiectele au fost de interes pentru cititoarele unica.ro, articolele native fiind accesate de peste 1800 de ori, de către 1700 de utilizatori unici, timpul mediu petrecut de aceștia pe site fiind de aprox 2 minute.

Informația din cadrul articolelor a fost susținută de cea detaliată în cadrul micro-site-ului dedicat, unde cei interesați au putut afla și vedea detalii despre produsele din gama DermaBlend și au putut urmări scurte video-uri cu prezentarea eficienței produselor, în funcție de situațiile date.

Pe lângă componenta de informare, Campania Vichy DermaBlend a fost susținută și de o campanie puternică de promovare, derulată pe site-ul Unica.ro prin intermediul formatelor premium și standard de bannere, cât și pe pagina de facebook asociată, Unica Online.

În urma campaniei de display advertising, brand-ul Vichy și gama DermaBlend au beneficiat de 1,5 milioane de afișări. Cât privește reflectarea sa în social media, postările care au susținut campania au înregistrat un reach de aprox. 190.000 de persoane și un engagement din partea a 1800 de utilizatori.

Campania Vichy DermaBlend a avut si o componentă de fidelizare, oferind utilizatorilor posibilitatea de a se înscrie într-un concurs și de a câștiga, prin tragere la sorți, premii constând în produse din gama DermaBlend. Pe parcursul campaniei, s-au înregistrat în concurs aproximativ 1600 de persoane, dintre care au fost extrași 3 câștigători.