SHOE YOUR SYLE – Campania Deichmann care şi-a pregătit clienţii pentru sezonul rece

Despre cum să îţi pregăteşti clienţii pentru sezonul rece a vorbit campania SHOE YOUR STYLE, realizată de Deichmann şi Ringier România în perioada Sărbătorilor de iarnă. Obiectivul campaniei a fost deopotrivă să informeze clienţii asupra tipurilor de încălţăminte potrivite pentru sezonul rece, cât şi să întărească imaginea brand-ului în rândul utilizatorilor din mediul online.

SHOW YOUR STYLE – o campanie care a îmbinat informarea şi fidelizarea

Campania Deichmann, care s-a derulat pe parcursul a două săptămâni, a avut ca punct de pornire o secţiune dedicată, creată pe unica.ro, care a acţionat ca o interfaţă între utilizatori şi editorii de modă ai Unica. Astfel, micro-site-ul a permis utilizatorilor descoperirea celor mai frumoase combinaţii dintre încălţăminte şi ţinutele propuse de specialiştii în fashion ai Unica.ro.

Componenta de informare a fost susţinută şi cu ajutorul a patru articole native, care au informat utilizatorii despre modul în care îşi pot alege corect încălţămintea de iarnă, despre modelele de ghete şi de cizme la modă în această perioadă, despre cele 5 tipuri de încălţăminte potrivite pentru orice femeie şi nu în ultimul rând, despre modalităţile prin care ne putem îngriji încălţămintea pe perioada iernii, fără a o strica.

În plus, campania SHOW YOUR STYLE a avut şi o componentă de imagine, reflectată în branding-ul permanent al secţiunii dedicate, un mix de display ads. care au combinat formatele premium de tip Floating, Billboard sau Branding cu cele standard, pe desktop şi mobile, şi care au însumat un milion de afişări pe site-urile Ringier România.

Şi pentru ca abordarea să fie completă, SHOW YOUR STYLE a beneficiat şi de o componentă de comunicare directă cu utilizatorii şi de promovare în social media. Prin intermediul newsletterelor Unica au fost promovate articolele native, abonaţii primind şi un direct e-mail dedicat cu informaţii despre concursul asociat campaniei.

Campania SHOE YOUR STYLE s-a reflectat, în egală măsură, şi în social media, beneficiind de 8 postări sponsorizate pe paginile Ringier România, care au avut ca rol popularizarea secţiunii şi concursului asociat. La finalul campaniei, Deichmann a extras 30 de căştigători, care au primit vouchere în valoare de 50 de lei în cadrul magazinului său online.

SHOW YOUR STYLE în cifre – câte persoane au interacţionat cu brand-ul Deichmann?

Prin intermediul articolelor native, campania Deichmann a atins aproape 3900 de utilizatori şi a înregistrat aproximativ 4300 de vizualizări.

În ceea ce priveşte rezultatele campaniei de display advertising, aceasta a adus aproape 1,1milioane de afişări şi aproximativ 2000 de click-uri pentru formatele premium, cât şi 16.200 de afişări pentru formatele permanente, promovate în cadrul celor 4 articole native.

Campania de direct e-mailing dedicat a atins peste 32.500 de abonaţi, iar cea derulată prin intermediul newsletter-ului a ajuns la peste 71.000 de adrese.

Componenta social media a beneficiat, de asemenea, de o expunere foarte bună, înregistrând un reach total de aproximativ 156.000 de utilizatori şi peste 3000 de interacţiuni directe cu aceştia, de tip like, comment sau share.

La finalul campaniei s-au înregistrat peste 2,300 de utilizatori unici care au accesat secţiunea SHOE YOUR STYLE, cât şi un număr de peste 760 de persoane înscrise în concurs.

Comunitatea Unica – cea mai activă şi dinamică, atât online cât și offline

Brandul Unica are o audiență globală de 305.000 de cititori unici în mediul urban** (print, site și pagina de Facebook). Din audiența totală a brandului Unica, 62% urmăresc website-ul, 34% intră pe pagina de Facebook, iar 29% citesc revista.

Unica.ro este lider în segmentul de lifestyle feminin, cu un trafic mediu lunar* de 4 milioane de utilizatori unici și 13,7 milioane de afișări. Audiența site-ului Unica.ro este formată majoritar din femei provenind din mediul urban, active din punct de vedere profesional, cu studii medii sau superioare, căsătorite şi/sau având copii, parte a categoriilor ESOMAR AB sau C.

Revista Unica este lider pe segmentul glossy up market, cu 88.000 de cititori/ ediție**. Cititoarea revistei Unica are vârsta medie de 38 de ani, studii superioare, locuiește în orașele mari și are un statut social ridicat, cu venituri peste medie.

Sursa:

*SATI (ianuarie 2016)

**SNA (iunie 2015 – noiembrie 2016). Univers: urban, 14-74 ani