Aplicaţia „Reţete practice” arată că românii sunt din ce în ce mai preocupaţi de cooking

Printre subiectele de interes ale ultimilor ani s-au numărat şi cele pe tema gătitului. Tendința s-a reflectat atât pe plan internațional, cât şi local, prin cooking show-uri dedicate, pagini web şi aplicații practice, cu scopul de a familiariza utilizatorii cu tehnicile gătitului, de a populariza rețete şi tipuri de mâncare, în funcție de culturile țărilor de proveniență și de stilurile de gătit cele mai populare.

Aplicaţia Reţete practice înregistrează creşteri importante de audienţă

Lansată în urmă cu doar câteva luni, aplicaţia „Reţete practice” a înregistrat, până în prezent, peste 13.500 de descărcări, atât din partea utilizatorilor de smartphone-uri care folosesc sistemul de operare iOS, cât şi Android.

Peste 80% dintre utilizatorii care au descărcat aplicația „Rețete practice” sunt din România, restul având ca ţări de provenienţă: Marea Brianie, Italia sau Germania.

8 reţete vizualizate per vizită şi topul preferinţelor utilizatorilor

Datorită portofoliul bogat de reţete şi meniului accesibil, utilizatorii pot vizualiza cu uşurinţă categoriile principale: desert, aperitiv, friptură, salată, garnitură, supe/ciorbe, paste sau băuturi. De asemenea, aplicația permite accesarea reţetelor rapide având alimente de bază crude sau raw, dietetice sau economice. Accesarea facilă a informației face ca numărul mediu de reţete urmărite de fiecare utilizator să fie de 8, iar numărul de ecrane per sesiune de 8,81.

Printre principalele preocupări ale pasionaţilor de gătit se numără reţetele din categoria Deserturi, urmate de Reţetele rapide, fapt care vorbeşte despre stilul de viaţă al utilizatorilor, aflaţi în căutare de soluţii pentru masa de zi cu zi. Între căutarile utilizatorilor aplicaţiei Reţete practice se mai află şi reţetele pentru aperitive şi cele pentru firpturi, fapt care reflectă un alt interes al utilizatorilor – acela de a pregăti mese festive acasă.

Ringier România deţine în portofoliul său şi 14 site-uri proprii, cât şi 28 în regie de vânzări, din categoriile: lifestyle feminin, business, news/tabloid, news/opinion, cooking, teens, entertaining, medical, auto, games, lifestyle masculin, parenting, pets, sport şi TV guide.

Ringier România este şi cel mai important jucător în segmentul revistelor glossy pentru femei, cu un portofoliu format din șase publicații: ELLE, Psychologies, Avantaje, Glamour, Viva! și Unica, dintre care primele cinci sunt titluri internaționale.

Grupul Ringier este o companie media multinaţională. Fondat în 1833, Grupul Ringier are investiţii importante în print, staţii de radio şi producţii de televiziune. Din portofoliul său fac parte, de asemenea, numeroase platforme web şi de telefonie mobilă, precum şi tipografii. Ringier este o companie elveţiană de familie cu sediul la Zürich.

Foto: sursa