Glamour Beauty Awards – premiile glam ale industriei de beauty din România  

Pentru mai bine de o lună, Glamour.ro a derulat cea mai amplă campanie de votare online, prin care a urmărit să afle care au fost brand-urile favorite de make-up, skin&body care, cele de hairstyle&color şi device-urile preferate din domeniul beauty, cât și personalitățile cele mai apreciate din acest domeniu.

Cititorii care au accesat secţiunea dedicată din cadrul site-ului Glamour.ro, cât şi paginile revistei, au putut alege dintre cele 80 de produse și gadget-uri de beauty, cât și dintre vedetele favorite evienţiate în cadrul a patru  categorii: Best Model, Beauty Personality, Best VIP Make-up și Best VIP Hairstyle.

Glamour Beauty Awards – o campanie cu mult buzz în online

Campania, care s-a desfăşurat în perioada 20 decembrie – 31 ianuarie, a atras un număr de 180.000 de voturi, oferite personalităţilor şi produselor identificate în cadrul celor 20 de categorii din cadrul mico-site-ului dedicate: http://www.glamour.ro/beautyawards/ .

De-a lungul celor şase săptămâni de Glamour Beauty Awards, s-au înregistrat peste 805.000 de afişări şi 62.000 de utilizatori unici care au accesat secţiunea dedicată, contribuind cu peste 17% la traficul total al site-ului Glamour.ro şi atrăgând un procent de peste 13% dintre utilizatorii unici care urmăresc brand-ul online. Astfel, majoritatea celor care au accesat secţiunea şi au votat favoriţii din fashion şi beauty, au ales cele mai bune produse ale anului 2016 şi şi au desemnat blogger-ii preferaţi, vedetele pe care le admiră, cât şi pe hair stylist-ii şi make-up artiştii care au considerat că merită marele premiu oferit de Glamour, au intrat automat și în concursul organizat de Glamour pentru utilizatori.

Atât cei premiaţi cât şi cei nominalizaţi s-au întâlnit cu ocazia unui eveniment mult aşteptat, în cadrul Nuba restaurant – lounge & bar, care a găzduit decernarea premiilor campaniei. Tot cu această ocazie au fost premiaţi şi cei 10 câştigători desemnaţi prin tragere la sorţi în urma voturilor exprimate în cadrul campaniei.

Glamour.ro – site-ul cu cea mai mare creștere în luna ianuarie

Cu o audiență de peste 406.000 de utilizatori unici/lună* și un trafic de peste 3.600.000 de afișări/lună*, Glamour.ro a înregistrat o creștere de aproape 50% la nivelul numarului de utilizatori, cât și o dublare a numărului de afișări, față de luna precedentă.

Brand-ul Glamour reunește, în mediul online, o comunitate formată majoritar din femei (83%), dintre care aproximativ 40% sunt din segmentul de vârstă 25 – 34 de ani. Utilizatorii site-ului Glamour pot fi definiţi ca trendsetters (57%). Pe categorii de subiecte, 21% dintre vizitatorii Glamour.ro urmăresc articolele de fashion & beauty, 22% pe cele despre entertainment şi 19% pe cele despre food & drink.

În cadrul comunității care accesează în mod constant Glamour.ro se pot dinstinge 3 segmente dominante pentru profilul utilizatorilor. Cei care accesează Glamour.ro sunt persoane trendy (57%), passionate de shopping (55%) și informate (50%), întotdeauna la curent cu noutățile sau interesate să învețe lucruri noi.

* conform SATI, ianuarie 2017