THE YEAR IN REVIEW – Cele mai apreciate evenimente ale anului 2016

Anul 2016 a adus împreună, la evenimentele Ringier România, numeroase vedete dintre cele mai apreciate atât pe plan local, cât şi internaţional, personalități ale vieții publice, jurnaliști, parteneri și colaboratori. Fie că a fost vorba despre evenimente aniversare, despre gale sau decernări de premii, toţi cei prezenţi s-au bucurat de atmosfera deosebită şi de surprizele oferite de către organizatori.

Revista UNICA – premiere şi în 2016

Prima Gală UNICA – Revista Unica a lansat, în premieră, la sfârşitul anului 2016 Gala Unica: evenimentul care a premiat cele mai apreciate personalităţi din televiziune, film, muzică şi modă, prezentate în paginile revistei pe parcursul anului 2016, şi care au fost votate în urma unei campanii desfășurate exclusiv online. Printre cei premiati s-au numarat Ana Morodan, Antonia, Cabral, Razvan Simion si Lidia Buble, gala fiind prezentată de Amalia Enache şi Dragos Bucurenci.

Atelierele de Idei UNICA au înregistrat creşteri şi în 2016 – Unul dintre evenimentele consecrate ale Revistei Unica îl reprezintă Atelierele de Idei Unica. Organizate cu frecvenţă trimestrială, Atelierele de idei sunt întâlniri cu cele mai fidele cititoare, la care participă personalităţi din diverse domenii, vedete, cât şi antreprenori români care împărtăşesc poveştile lor de succes. Temele alese acopera atat aria de dezvoltare persoanală, nutriţie şi alimentaţie sănătoasă, cât şi reguli de stil, vestimentaţie şi frumuseţe, toate împletite cu bună dispoziţie şi desfăşurându-se într-o atmosferă relaxantă. Impactul pozitiv asupra publicului a făcut ca Atelierele de Idei Unica să crească, ajungand la peste 150 de participanti, la fiecare ediţie.

GLAMOUR – un an de nota 10

Revista GLAMOUR a aniversat, în 2016, 10 ani de prezenţă pe piaţa din România. Evenimentul aniversar, care a avut loc la finalul anului, a închis rotund seria evenimentelor tematice organizate cu succes pentru cititoarele revistei sau pentru publicul său online, care au reunit multe vedete, bloggeri şi fashionistas de succes.

GLAMOUR Beauty Festival – primul festival dedicate frumuseţii – La începutul verii a avut loc GLAMOUR Beauty Festival – primul festival din România dedicat frumuseţii. Timp de un weekend, la Hanul Gabroveni, sute de cititoare ale revistei s-au răsfăţat, au participat la workshop-uri susţinute de invitaţi speciali din domeniu şi au primit la final super cadouri. GLAMOUR Street Fashion Show – campania + evenimentul. Aici avem deja stire cu toate detaliile

GLAMOUR National Day – campania dedicată pasionatelor de shopping – Beneficiind de două ediţii, în primăvară şi toamnă, GLAMOUR National Day este evenimentul organizat în aproximativ 300 de magazine din întreaga țară în care cititorii pot beneficia de reduceri în magazine selecţionate, în baza revistei şi urmărind informaţiile publicate online pe www.glamour.ro.

GLAMOUR – 10 ani în România – Anul 2016 s-a încheiat cu petrecerea aniversară GLAMOUR 10 ani, eveniment care a reunit peste 500 de invitați, între care sute de artiști, vedete de televiziune, bloggeri și fasionistas. Surpriza serii a fost oferită de INNA, printr-un concert unic, deicat evenimetului aniversar, pe care fanii artistei l-au putut urmări în VR pe pagina de facebook a revistei GLAMOUR.

Revista VIVA – revista vedetelor

VIVA! este revista care reuneşte celebrităţi de top la toate evenimentele pe care le organizează.

VIVA! Charity GalaEdiţia din 2016 a avut cel mai mare succes de până acum. Centrată în jurul unei licitaţii silenţioase de obiecte de artă şi de decor, evenimentul a avut ca scop strângerea de fonduri destinate programului “Ajută copiii!” al Fundaţiei Ringier.

VIVA! Party – evenimentul consacrat prin care revista VIVA! se aniversează în fiecare an, a reunit şi în 2016 sute de vedete, care au sărbătorit cu această ocazie la Palatul Stirbey.

Sfârşitul de an a adus împreună cititoarele revistei şi vedetele la mall în cadrul VIVA! Shopping with Stars. Evenimentul de shopping, care a avut loc în luna decembrie, a oferit posibilitatea fanelor să îşi întâlnească favoritele la mall, unde au ales împreună cadourile de Crăciun.

ELLE STYLE AWARDS

Revista ELLE România a aniversat 19 ani pe piaţa românească, prilej pentru a premia şi cele mai stilate personalităţi ale modei şi vieţii artistice româneşti, printr-un eveniment plin de strălucire: ELLE Style Awards, ajuns la a cincea ediție. Vedete, designeri, fashioniste, manechine, prieteni şi colaboratori ai revistei, muzică bună, ţinute glam, acestea au fost ingredientele care au contribuit la succesul evenimentului, desfăşurat la Palatul Parlamentului, într-un spaţiu total reinventat pentru această ocazie şi animat de trupa Cats in the Rain, care a susținut un recital live pentru invitații galei. Petrecerea, care a culminat cu gala de premiere, a dezvăluit publicului câştigătorii celor zece categorii ELLE Style Awards: Dan Beleiu – cel mai bun fotograf al anului, Andreea Bădală (Murmur) – cel mai bun designer, Cristina Săvulescu – cel mai bun tânăr designer, INNA – premiul pentru stil personal, Alice Peneacă – cel mai bun model, Andra – Best Pop Artist, Sorin Stratulat – Best Hairstylist şi Ioana Stratulat – Best Make-up Artist, Dana Rogoz – Best Fashion Blogger şi, pentru prima oară, a fost acordat premiul pentru cel mai bun brand românesc, care a revenit brand-ului Musette, iar prinţesa Marina Sturdza a primit premiul special ELLE Woman.

AVANTAJE – FEMEIA ANULUI

De 18 ani, la Gala Premiilor Femeia Anului, revista Avantaje recunoaște și premiază femei care transformă obișnuitul în remarcabil. Celebrități și persoane publice implicate în activități caritabile, dar și eroine anonime care au reușit să facă din lumea în care trăim una mai bună. Gala adună în fiecare an elita personalităților feminine din România, fie că e vorba despre doamne al căror renume depășește granițele țării, fie că sunt femei obișnuite cu povești neobișnuite, eroine anonime din diverse colțuri ale țării care vor să îndrepte o lume nedreaptă.

În 2016, Revista AVANTAJE a acordat, în cadrul GALEI FEMEIA ANULUI, 8 premii de excelenţă următoarelor categorii: Promovarea si Apărarea Drepturilor Copilului, Promovarea si Apărarea Drepturilor Femeii, Ambasador al Artei Românesti peste Hotare, Implicare si Responsabilitate Socială, Excelență în Jurnalism Social, Initiativă in Sprijinul Semenilor, Antreprenoriat la Feminin, Proiecte de Advocacy și Prevenirea Violenței asupra Femeilor, cât şi un și un premiu special pentru întreaga activitate.

GALA PREMIILOR TV MANIA  – singurele premii de televiziune ale publicului din România –

Şi în 2016, câștigătorii celei de-a 15-a ediţie a Premiilor TVmania au fost anunțați în cadrul unei gale festive, care a avut lor pe 22 noiembrie şi care s-a desfăşurat în cadrul Le Château. Maestrul de ceremonii al evenimentului a fost, şi în acest an, Marius Florea Vizante. Actorul a prezentat gala Premiilor TVmania împreună cu Irina Teodorescu, în cadrul unui spectacol realizat cu implicarea artistului Dan Teodorescu (Taxi), care a semnat şi scenariul.

Cele mai apreciate vedete de televiziune de anul acesta au fost desemnate în urma a peste 183.000 de voturi înregistrate online, dintre care 65% femei şi 35% bărbați, majoritatea având vârste cuprinse între 25 şi 44 de ani. Câştigătorii premiilor TVmania 2016, pentru fiecare categorie, sunt:

• Cea mai bună emisiune de ştiri Ştirile Pro TV,
  • Cel mai bun serial românesc Las Fierbinţi (Pro TV),
  • Cea mai bună emisiune de satiră Apropo TV (Pro TV),