Start vot: Gala Premiilor Femeia Anului 2016 lansată în online şi print

Campania de votarea pentru Premiile Femeia Anului 2016, evenimentul de tradiţie organizat de Revista AVANTAJE, care premiază cele mai merituoase femei ale momentului, a început. Povești emoționante, proiecte de responsabilitate socială, femei care excelează în profesiile lor şi care schimbă în bine lumea în care trăim se întâlnesc, an de an, cu ocazia acestui eveniment.

Revista Avantaje promovează femeile care transformă obişnuitul în remarcabil

De 19 ani, la Gala Premiilor Femeia Anului, revista Avantaje recunoaște și premiază femei care transformă obișnuitul în remarcabil. Celebrități și persoane publice implicate în activități caritabile, dar și eroine anonime care au reușit să facă din lumea în care trăim una mai bună.

Echipa redacției Avantaje şi-a făcut o misiune de suflet ca la fiecare ediţie a Galei Femeia Anului să premieze femei obişnuite cu poveşti neobişnuite, pentru a încuraja femeile sa lupte împotriva nedreptăţilor cu care se întâlnesc în viaţa de zi cu zi. Ele alcătuiesc comunitatea femeilor puternice, a femeilor curajoase care nu acceptă verdictul „nu se mai poate face nimic!” Sunt femei care îşi transformă impasul sau tragedia personală într-o șansă de a schimba în bine viața celor care trec prin situații similare. Sunt cititoarele revistei Avantaje, care ne scriu pentru a împărtăși poveștile lor de viață.

Gala adună în fiecare an elita personalităților feminine din România, fie că e vorba despre doamne al căror renume depășește granițele țării, fie că sunt femei obișnuite cu povești neobișnuite, eroine anonime din diverse colțuri ale țării care vor să îndrepte o lume nedreaptă. Faptul că acest eveniment rezistă în timp, promovând valori noncomerciale precum „implicare și responsabilitate socială“, „implicare în comunitate“, „respect pentru femei“, atrage un public numeros, ceea ce confirmă faptul că succesul revistei Avantaje constă în promovarea unor valori credibile, care rezistă pe termen lung, construind societatea civilă la care aspirăm cu toții.

Cele 5 categorii de premii de anul acesta, pentru care au fost publicate nominalizările, astfel încât publicul să îşi poată vota preferatele, sunt: Atră & Cultură, Antreprenoriat, Excelenţă în profesie, Implicare în comunitate şi Excelenţă în jurnalismul social.

Pentru fiecare dintre aceste categorii, cititorii şi publicul din comunitatea on-line pot vota câte una dintre cele cinci femei nominalizate, selectate din lista de propuneri primită de redacţia revistei Avantaje, accesând: http://avantaje.ro/femeia-anului/ .

Revista Avantaje – o comunitate matură, de 20 de ani

Prezentă de aproape 20 de ani pe piaţa, Revista Avantaje este una dintre cele şase reviste glossy din portofoliul Ringier România. Având o frecvenţă lunară, revista Avantaje are un tiraj lunar vandut de 8414* şi o audienţă de 78000 cititori/ediţie**.

Din punct de vedere al profilului audienţei, 81% dintre cele care citesc Revista Avantaje sunt femei, cu vârsta medie e de 42 de ani si afinitatea cea mai ridicata in intervalul 35-44 ani. Din punct de vedere al statutului social, 56% dintre persoanele care citesc Revista Avantaje sunt căsătorite sau se află într-o relaţie. În plus, aproape o tremie din audeinţă are copii sub 14 ani.

Cititoarele Revistei Avantaje sunt persoane educate, având studii medii sau superioare (38%), majoritatea fiind active din punct de vedere profesional (60%), o afinitate ridicată înregistrându-se pe segmentul angajaţilor care deţin poziţii manageriale sau cu studii superioare şi a antreprenorilor.

Şi în cazul versiunii sale online, www.avantaje.ro, audienţa este formată majoritar din femei (63%) cu vârsta medie e 40 de ani, cu o pondere de 50% în intervalul 25-44 ani. Şi în cazul site-ului, 65% dintre cele care îl accesează sunt căsătorite sau se află într-o relaţie. Ambele canale au o audienţă preponderent urbană, de 82% în print şi de 74% în online.

Din punct de vedere al profilului educaţional şi profesional, utilizatorii site-ului Avantaje sunt persoane cu educaţie superioară (41%), care intră în categoria angajaţilor premium (34%).

În ceea ce priveşte indicele ESOMAR, categoria AB are o pondere de 40% si o afinitate ridicata, atat în ceea ce priveşte publicaţia tipărită, cât şi versiunea sa online.

În versiunea sa online, site-ul www.avantaje.ro înregistrează un trafic lunar de 1,67 milioane de afişari, fiind accesat de peste 740.000 de utilizatori unici, conform datelor furnizate de SATI în luna decembrie 2016.

 

* BRAT (iulie – septembrie 2016)

**SNA (iunie 2015 – noiembrie 2016)