René Beutner a fost numit Chief Communications Officer al Ringier Group

Noul Director de Comunicare al Grupului Ringier, René Beutner (47) va răspunde de comunicarea corporate în cadrul trustului media, în cele 16 țări în care acesta își derulează operațiunile. 

René Beutner va prelua noua funcție de Director de Comunicare Corporate a Ringier Group începând cu 1 mai 2017, având echipa de bază la Zurich și fiind responsabil de activitățile de comunicare din cele 16 țări în care grupul media derulează operațiuni. René Beutner va raporta direct către CEO-ul Grupului Ringier AG, Mark Walder, care declara recent:

Suntem încântați că am reușit să obţinem serviciile unui adevărat expert în comunicare ca René Beutner. Experiența sa în coordonarea și dezvoltarea canalelor de comunicare tradiționale și digitale, precum și expertiza sa la nivel internațional reprezintă plusul ideal pentru echipa noastră de management. Aștept cu nerăbdare să lucrez cu el.

De-a lungul carierei sale în jurnalism și comunicare, René Beutner a deținut o serie de funcții de coordonare în companii de media de mari dimensiuni și în largi structuri corporate. Absolvent al Școlii de Jurnalism Axel Springer, René Beutner a urmat, de asemenea, Studii Americane, Istorie și Politică la Berlin și Washington, D.C. Activitatea sa jurnalistică include activități ca reporter pentru ziarul BILD și, de asemenea, ca membru al echipei de analiză politică a cotidianului Die Welt. În 2000, René Beutner s-a mutat la New York, unde a lucrat ca responsabil de comunicare corporate pentru Bertelsmann Group. În 2002 a fost numit directorul departamentului de presă din cadrul Hypovereinsbank. Ulterior, René Beutner a dezvoltat departamentul de comunicare pentru Europa al operatorului de tip payback Loyalty Partner şi al reţelei de magazine de tip discount Plus, în prezent Netto Marken – Discount, pentru ca mai apoi să fie numit Director al Departamentului de Corporate Communications în cadrul Metro Cash & Carry. În ultimii patru ani, René Beutner a deţinut poziţia de Director de Comunicare pentru Europa Centrală şi de Est a grupului de e-commerce Groupon, cu responsabilităţi atât în zona online, cât şi off-line pe şapte pieţe naţionale, incluzând Germania, Austria, Elveţia, Polonia şi Rusia, cu accent pe dezvoltarea canalelor de comunicare digitale.