Noua colecţie de bijuterii – Pandora Rose – lansată prin intermediul unui concurs, pe www.ELLE.ro

Celebrul producător danez de bijuterii cu design contemporan – PANDORA – a lansat recent, pe piaţa din România, noua sa colecţie Pandora Rose. Capabilă să răspundă celor mai variate gusturi, Pandora Rose a fost creată pentru a se adapta atât persoanelor romantice, cât şi firilor extrovertite sau sofisticate.

Pentru a reuşi să identifice cât mai bine legătura dintre personalităţile pasionatelor de frumos şi bijuteriile colecţiei proaspăt lansate, echipa de proiecte speciale a Ringier România a creat pentru PANDORA o campanie online, pe care a dezvoltat-o pe site-ul www.ELLE.ro, în jurul unui quizz pe tema: „Vezi ce bijuterie se potrivește personalității tale„. Concursul se desfăşoară timp de o lună de zile, campania beneficiind de un landing-page dedicat http://www.elle.ro/pandorarose/, până pe 10 noiembrie.

Frumuseţea concursului constă în faptul că nu există răspunsuri corecte, ci doar în combinaţii de răspunsuri care conduc spre personalităţi diferite şi, totodată, spre recomandarea bijuteriilor potrivite fiecărei persoane, făcând apel la piese definitorii din cadrul colecţiei Pandora Rose.

Persoanele interesate să participe trebuie să răspundă celor 5 întrebări din cadrul concursului, exprimându-şi propriile gusturi în materie de stil, piese vestimentare must have, posibilităţi de petrecere a timpului liber, fashion icons favorite şi tip de machiaj preferat.

În urma înscrierii în concurs, participanţii pot câştiga unul dintre cele 3 premii puse în joc: una dintre cele două perechi de cercei cu zirconiu sau un inel, în funcţie de stilul care îi defineşte: romantic, extrovertit sau sofisticat.

Indicatori de trafic şi audienţă

Cel mai important site de fashion feminin, www.ELLE.ro este extensia brand-ului international ELLE, prezent cu publicaţii tipărite în 43 de ţări din întreaga lume.

Site-ul din România înregistrează un trafic lunar* de 510.000 de utilizatori unici şi un număr de 2.700.000 de afişări, persoanele care îl accesează fiind interesate În principal de modă (46%), frumuseţe (42%), vacanţe/ călătorii (46%), casă/decoraţiuni (45%) şi gadgeturi (42%).

Cu o pondere majoritară a audienţei în segmentul feminin urban (56%), elle.ro se bucură de un public tânăr, cu vârste cuprinse între 25 şi 44 ani (52%), având studii superioare (54%) şi fiind active din punct de vedere profesional, fie ca angajate în funcţii de conducere, fie ca antreprenoare. În plus, o proporţie semnificativă dintre cele care accesează elle.ro sunt responsabile de cumpărăturile curente (79%), fac parte din categoria ESOMAR A (42%) şi au copii sub 14 ani (31%)**.

* Sursa: SATI trafic (septembrie 2016)

** Sursa: SATI audienta (martie – mai 2016)