BCR comunică native și se adresează tuturor clienţilor săi via Libertatea.ro

BCR comunică via Libertatea.ro printr-o campanie native adresată tuturor clienţilor săi, indiferent de profilul socio-cultural, demografic sau comportamental. În acest context, BCR a ales să dezvolte proiectul “Şcoala de bani” atât online, în colaborare cu lider-ul categoriei de conţinut pentru traficul din România* şi furnizorul de ştiri cu cea mai mare notorietate ubran/rural, la nivel naţional – Libertatea.ro, cât și prin intermediul ediției tipărite a brand-ului.

Încă de la finalul lunii septembrie, BCR a lansat via Libertatea.ro campania Şcoala de Bani prin intermediul căreia aduce în atenţia publicului său informaţii utile şi relevante despre economisire, planificarea bugetului personal, alegerea produselor de creditare potrivite şi criteriile de care cei intersaţi ar trebui  să ţină cont înainte de a-şi lua un astfel de angajament pe termen lung.

Cum comunici native atunci când ai clienți complet diferiți? 

Campania BCR a venit la pachet cu nevoia de a se adresa unui portofoliu eterogen de clienți, provenind atât din mediul urban, cât și din cel rural, cu obiceiuri de consum, educație și vârste diferite. În acest context, necesitatea de a găsi numitorul comun și de a se adresa “pe limba tuturor”, schimbând în același timp tonul vocii, pentru a fi perceput ca “mai prietenos” și mai aproape de client devine o adevărată provocare.

Obiectivul BCR se traduce, astfel, în schimbarea tonului vocii la nivelul adresării dintre bancă și clienții săi, cu scopul de a deveni mai ușor de recepționat, de a insufla încredere și a consolida relația cu publicul său divers și diferit.

Pentru acest proiect, echipa de proiecte speciale a Ringier România a creat şi a pus în context o serie de şase articole native, al căror obiectiv este de a informa şi ajuta publicul în luarea unor decizii importante referitoare la propriile finanțe.

Articolele native sunt redactate in house de echipa de proiecte speciale a Ringier România, şi publicate, pe parcursul celor 6 săptămâni de campanie, în cadrul secțiunii dedicate de pe Libertatea.ro. Pentru un plus de interactivitate, articolele sunt ilustrate cu materiale video realizate de către BCR. Și pentru ca informația să ajungă și la categoriile de public care preferă să se informeze în mod clasic, citind ziarul, articolele native sunt publicate săptămânal, în fiecare joi, și în edițiile tipărite ale Libertatea.

 

* Sursa: SATI (25 iulie – 16 octombrie 2016)