Glamour lansează o campanie 360° adresată pasionatelor de shopping

La început de octombrie, chiar pe data de întâi a lunii, revista Glamour invită fashionistele la o sesiune de shopping pe durata întregii zile. Campania National Glamour Day, organizată în aproximativ 300 de magazine din întreaga țară, este susținută atât în revista Glamour, cât și online, pe www.glamour.ro.

Cel mai mare eveniment de shopping activat printr-o campanie în print și susținut de online

Aflat la a unsprezecea ediție, evenimentul National Glamour Day propune pasionatelor de modă și cumpăraturi oferte exclusive și discount-uri atrăgătoare, de până la 30%, la produse de îmbrăcăminte, încălțăminte, bijuterii și accesorii, lenjerie, parfumerie și cosmetice. Cele 16 brand-uri locale și internaționale care s-au alăturat campaniei National Glamour Day sunt: Aldo, Benvenuti, C&A, Douglas, ecco, Meli Melo, Motivi, Otter, Pandora, Pimkie, Reserved, Salamander, Springfield, Tezyo, Triumph și Women’Secret.

Cei interesaţi să beneficieze de reduceri atrăgătoare la produsele aflate în colecțiile celor 300 de magazine participante trebuie să prezinte în magazine revista Glamour, care conține pagini dedicate cu discount-urile acordate de fiecare brand în parte.

Glamour – o comunitate trendy în print și online

Revista GLAMOUR a apărut pentru prima dată pe piață în 1939 și este unul dintre cele mai mari și bine vândute brand-uri la nivel international, fiind prezent în 14 țări din Europa, America Latină și Africa de Sud. Lansată în 2006 pe piața din România, revista Glamour este un brand stilat, sclipitor, inteligent și amuzant, întotdeauna în tendințe și gata să își surprindă cititorii.

Din punct de vedere al tirajului vândut, revista Glamour a înregistrat, în trimestru al doilea, o medie de 8.353 de exemplare pe ediţie*, în creştere cu cu 37% faţă de trimestrul anterior şi cea mai mare din segmentul glossy. Din punct de vedere al audienţe, Glamour are 64.000 de cititori pe editie**, dintre care 95% sunt femei, procent care reprezintă cea mai mare pondere a audienţei feminine din segmentul revistelor glossy.

Profilul cititoarelor revistei Glamour este format, în proporţie de 87%, din persoane care locuiesc în mediul urban, iar 56% locuiesc în oraşe cu peste 200.000 de locuitori. De asemenea, 89% dintre cititoarele Glamour au menționat cumpărăturile printre subliectele principale de interes, procent care înregistrează cea mai mare pondere în audiența publicațiilor glossy. În plus, 28% dintre cititoare fac parte din segmentul 25-34 de ani, procent care reprezintă, de asemenea, cea mai mare pondere a acestui interval de vârstă în audienţa publicațiilor din categorie.

Din punct de vedere al profilului de consum, 39% dintre cititori se încadrează în grupa ESOMAR AB, 77% sunt interesate de produse cosmetice, de inovaţii şi de produsele bio, iar 29% cumpără produse cosmetice cel putin o dată pe lună. În ambele situaţii, procentele reprezintă, pentru fiecare categorie în parte, cea mai mare pondere din segmentul glossy.

Profilul utilizatorilor Glamour.ro

Brand-ul Glamour este prezent și online, adunând o comunitate de cititori formată, majoritar din femei (83%), dintre care aproximativ 40% sunt din segmentul de vârstă 25 – 34 de ani. Utilizatorii site-ului Glamour pot fi definiţi ca trendsetters (57%).

Pe categorii de subiecte, 21% dintre vizitatorii Glamour.ro urmăresc articolele de fashion & beauty, 22% pe cele despre entertainment şi 19% pe cele despre food & drink

În cadrul comunității care accesează în mod constant Glamour.ro se pot dinstinge 3 segmente dominante pentru profilul utilizatorilor.

Astfel, 57% dintre cei care accesează Glamour.ro sunt persoane trendy, cărora le place să fie admirate pentru aspectul lor şi pentru hainele pe care le poartă, cât şi pentru achiziţiile pe care le fac. Tocmai de aceea, urmăresc să cumpere ultimele modele apărute din gama electrocasnicelor şi a celor mai in vogă gaget-uri.

55% dintre utilizatorii Glamour.ro sunt persoane calculate, care caută mereu cea mai bună ofertă și care îşi planifică atent banii. Astfel, primul lucru pe care îl fac atunci când achiziţionează un produs nou este să se uite la preţ. Cu toate acestea, ei obișnuiesc să cheltuie mai mult decât îşi propun şi eşuează constant în procesul de economisire.

Nu în ultimul rând, peste 50% dintre cei care accesează Glamour.ro sunt persoane informate, întotdeauna la curent cu noutăţile sau interesate să înveţe lucruri noi, urmărind canalele de TV şi radio în principal pentru ştiri şi fiind conştiente de importanţa mediului înconjurător. Printre preocupările lor cele mai importante se numără familia, iar cititul este modalitatea prin care se relaxează.

 

Sursa:
*BRAT (aprilie – iunie 2016)
**SNA (noiembrie 2014 – mai 2016; univers: national, 14-74 ani)